منو

رویه ارسال سفارش

ارسال فوری در کالا یو پی اس

بدلیل حجیم و سنگین بودن عمده محصولات این فروشگاه ارسال آن از طریق باربری می باشد. پس از ثبت سفارش توسط مشتری محصول آماده ارسال شده و به باربری تحویل می گردد. زمان تحویل سفارش در هنگام ثبت سفارش توسط کاربر قابل تعیین می باشد و در عین حال در صورت هرگونه تغییر احتمالی در رویه ارسال مراتب از طریق کالا یو پی اس به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

– در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و تسویه حساب قبل از ارسال کالا صورت می گیرد. شیوه های پرداخت را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

– شرکت باربری شهر مقصد قبل از ارسال بار به محل مشتری با شماره تلفن وی تماس گرفته و اطلاع رسانی می نماید.

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاها را بعهده نخواهد داشت. لازم به ذکر است محصولات این فروشگاه صرفا بایستی توسط نصاب مجاز مورد تایید کالا یو پی اس نصب و راه اندازی گردد و نصب توسط سایر اشخاص موجب ابطال گارانتی خواهد شد، لذا شما مشتری عزیز می توانید با پر کردن فرم از اینجا درخواست خود برای نصب کالاها را ثبت نمایید. بدیهی است هزینه نصب طبق تعرفه مشخص بصورت جداگانه توسط نصاب دریافت می گردد.

– هنگام دریافت سفارش از صحت تعداد اقلام اطمینان حاصل کنید و آن را با بارنامه ای که همراه سفارش تحویل می گیرید مقایسه نمایید.

– هنگام دریافت سفارش سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید (مانند نشت اسید از باتری ها یا بروز شکستگی و نفوذ مایعات به داخل جعبه دستگاه  و …) . بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

– مشتری بایستی هنگام دریافت سفارش خود مامورین ارسال کالا کارت شناسایی معتبر ارائه دهد.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص سفارش دهنده کالا باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.

– در صورت بروز هرگونه مشکل در تحویل گرفتن سفارش خود با شماره تلفن 02188738510 تماس حاصل فرمایید.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی کالا یو پی اس
فیلتر بر اساس شهر محصول

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در پارس کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان پارس کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

در صورتی که از خرید خود منصرف شوید کالا یو پی اس در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید

کلیه مکاتبات کالا یو پی اس با آدرس ایمیل شما انجام می شود.

شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی کالا یو پی اس